Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.