Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing v cestovním ruchu
Korabarova, Michaela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Bohumil (oponent)
Internetový marketing je nejen v cestovním ruchu, ale také v jiných oborech nedílnou součástí komplexní marketingové strategie společností. V současné době se právě zaměření na internet stává hlavním tématem firemní komunikace. Pokud se firma chce vyrovnat ostatním, musí mít komplexně propracované postupy, jak být na internetu skutečně vidět. Tomu všemu napomáhají správně nasazené nástroje internetového marketingu. V oblasti cestovního ruchu je dnes internet nepochybně velmi důležitý, proto se ve své diplomové práci zabývám jak jednotlivými obecnými typy internetového marketingu, tak současně i jeho konkrétní implementací v oboru cestovního ruchu. Ráda bych, aby má diplomová práce byla přínosná pro osoby, které se chystají hlouběji proniknout do této problematiky, či pro laiky, kteří by se rádi dozvěděli něco více o tom, jak se mohou na internetu zviditelnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.