Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Petříková, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Koplík, Dalibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Magneton a. s. působící na trhu B2B. Předmětem činnosti této firmy je výroba elektropříslušenství pro osobní i nákladní automobily, zemědělskou a stavební techniku. Své výrobky dodává společnost do 50 zemí světa. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. Teoretická část se zabývá východisky marketingové strategie a marketingu obecně. V praktické části je uvedena analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na závěr následuje SWOT analýza a navržená doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Koplík, Dan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.