Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika vzniku a rozvoje komunitního webu
Konáš, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami tvorby komunitního webu od počáteční myšlenky až po ustálený proces jeho rozvoje. Celkově je práce rozdělená na teoretickou a praktickou část, kde jsou jednotlivé metody rozebrané a aplikované na webovém projektu Ara.cz. Teoretická část práce se zaměřuje na definování hlavních důvodů vzniku komunitního webu a na jednotlivé fáze tvorby a rozvoje webu. Práce se nezabývá technickými aspekty tvorby webu, ale pouze metodami a postupy vedoucími k tvorbě úspěšných komunitních stránek. Celkový výstup z teoretické části je souhrnem všech metod a postupů, jak nejlépe vytvořit komunitu v rámci webu a následně ji udržovat a rozvíjet. Praktická část diplomové práce se následně zabývá aplikací postupů a metod na konkrétní reálný projekt Ara.cz. Na základě vypracovaných analýz a průzkumů trhu je navržena vhodná strategie rozvoje webu do budoucna. Na závěr jsou formulovány způsoby propagace webu a jeho zviditelnění na internetu společně s metodami monetizace komunitního webu.
Návrh webových stránek malé stavební firmy
Konáš, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.

Viz též: podobná jména autorů
4 Koňas, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.