Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Kolov, Maksym ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním prostředím; vlastní výzkum pomocí dotazování faktorů sociálního prostředí, které působí na spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.