Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate Identity HC Slavia Praha a její využití v komerční činnosti
Kolaříková, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
CORPORATE IDENTITY HC SLAVIA PRAHA A JEJÍ VYUŽITÍ V KOMERČNÍ ČINNOSTI Cíle: Cílem této práce je posoudit corporate identity HC Slavia Praha a využití jejích složek v komerční činnosti. Dalším cílem je navržení nových prostředků k posílení stávajících prvků identity a doplnění o prvky nové. Metody: Práce byla vypracována na základě případové studie, zkoumání dokumentů a interview. Informace získané uvedenými metodami umožnili posoudit současný stav corporate identity a sloužily jako podklad pro sestavení SWOT analýzy, z jejíchž výsledků vychází návrhy na zlepšení současného stavu využívání prvků corporate identity. Výsledky: Práce komplexně popsala hlavní znaky klubové identity HC Slavia Praha a využití těchto podstatných složek v komerční činnosti. Pomocí SWOT analýzy zdůraznila hlavní klady a nedostatky HC Slavia Praha v této oblasti a na jejím podkladě navrhla zlepšení současného stavu. Návrhy je možné shrnout do jednoho základního bodu, tj. zaměření na zvýšení návštěvnosti domácích utkání a v jejím důsledku budování značky HC Slavia Praha. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, corporate identity, lední hokej, HC Slavia Praha

Viz též: podobná jména autorů
2 Kolaříková, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.