Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Švábová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým fázím. Navazuje teoretický podklad týkající se marketingového výzkumu, jeho podstaty a procesu. V praktické části je zmapován trh dermokosmetiky v České republice společně s představením výše zmíněných dermokosmetických značek. Po sekundárním výzkumu následuje stěžejní část práce, kterou je primární výzkum spotřebitelů dermokosmetiky vedený formou dotazování. Ten je následně porovnán s primárním výzkumem lékárenského personálu prodávajícího dermokosmetiku. Poznatky z provedeného výzkumu jsou následně formulovány do praktických doporučení značkám Vichy a La Roche-Posay společnosti L'Oréal.
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Nousek, Vladimír (oponent)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o." je analýza a zhodnocení jak základního poslání a vize společnosti s dlouhodobým strategickým záměrem, tak cílů a strategií konkrétně v oblasti marketingu. V první, teoretické části se věnuji celému strategickému řídícímu procesu a strategickému marketingovému procesu firmy a vysvětluji jednotlivé pojmy a výrazy a souvislosti mezi nimi. V druhé, praktické části se zaměřím na charakteristiku specifik trhu s tabákovými výrobky a aplikuji své teoretické poznatky na tradiční společnost v tomto tržním segmentu, Imperial Tobacco CR, s. r. o. Budu se zabývat nejen marketingovou strategií firmy včetně marketingové situační analýzy podniku a popisu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, ale i celkovou komparací společnosti s konkurencí.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kolínská, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.