|
Motivační systémy společnosti ČSA a.s.
Točoňová, Jana ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se člení na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje problematice motivace obecně. Obsahuje základní pojmy jako je motivace, její zdroje a stimulace. Dále obsahuje teorie pracovní motivace, vysvětluje vztah motivu a výkonu a pojem motivační program organizace. Praktická část rozebírá jednotlivé motivační systémy společnosti ČSA, jako je systém odměňování, hodnocení zaměstnanců, vzdělávání a systém komunikace. Závěr práce je věnována průzkumu názorů a hodnot zaměstnanců společnosti.
|
| |
| |
|
Motivační systém retailingové firmy
Stejskalová, Šárka ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se snaží nalézt ideální motivační systém ve firmě a popsat prvky, ze kterých se skládá. V teoreticé části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti motivace a stimulace a uvedeny základní teorie motivace. Praktická část obsahuje popis činností a přístupů k zaměstnancům ve společnostech s úspěšně fungujícím motivačním systémem. Z jejich srovnávání je vyvozeno,jakými prvky a aktivitami by měl být motivační systém tvořen.
|
| |
| |
|
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Vondrášek, Štěpán ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce hodnotí efektivnost použití obchodní metody franšízinku při vstupu podnikatelského subjektu na trh a při jeho dalším fungování. Hodnotí klady a zápory franšízinku, porovnává ho s podobnými typy obchodní spolupráce. V praktické části práce je použita situační analýza makro- a mikroprostředí a následná SWOT analýza společnosti Rentex Autopůjčovna a.s., která přijala franšízovou licenci Hertz.
|
| |
|
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Píšťková, Petra ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Vohralík, Michal (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.
|
|
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
|