Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kocourek, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.