Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření učebního bloku k řízení rizik v projektech
Kocman, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hausmann, Oto (oponent)
Cílem této práce je úprava učebního bloku Řízení projektů IS/ICT na katedře informačních technologií Vysoké škole ekonomické v Praze o problematiku řízení rizik. V současnosti není tomuto tématu dán dostatečný prostor a může tak vytvářet ve studentech pocit, že se jedná o okrajovou záležitost řízení projektů. Cílem této práce je tedy stanovit nový směr řízení rizik v tomto předmětu. Teoretickým východiskem k této diplomové práci jsou především metodiky PMBOK z organizace PMI a dále pak metodika PRINCE2 z organizace OGC. Jelikož se jedná o mezinárodně uznávané standardy řízení projektů IT, tak jim je dán právě klíčový význam jako teoretickým východiskům. Přirozeně je z těchto metodik využita jejich část týkající se řízení rizik. Pro dokreslení pohledu na věc je přidána metodika RIPRAN, která je českého původu a byla vyvinuta doc. Ing. Branislavem Lackem, CSc. z Vysokého učení technického v Brně. Tato metodika se pak týká pouze řízení rizik. Vlastní nový pohled na řízení rizik, který vychází z výše uvedených teoretických podkladů, je rozdělen do těchto částí: plánování, identifikace, kvalitativní analýza, kvantitativní analýza, simulace projektu, vyhodnocení. Jelikož primární využití této práce je pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a to především studenty daného kurzu, tak tato skutečnost je zohledněna i v průběhu práce s riziky. To mimo jiné znamená, že není možné realizovat projekt dle plánu, a tudíž se využívá simulačních nástrojů pro jeho provedení. Veškeré aspekty, které vycházejí z tohoto školního prostředí, jsou v práci zahrnuty. Pro práci s riziky byl vyvinut nástroj v tabulkovém editoru MS EXCEL, ve kterém jsou provedeny veškeré kroky řízení rizik a to včetně podkladů pro následné tvorby projektových výstupů -- zpráv, analýz, apod. Výhodou tohoto prostředí je jeho možnost využití k automatickým postupům. Této vlastnosti je v nástroji plně využito.
Realizace přechodu počítačové sítě na ZŠ Praha 9 - Kbely od projketu INDOŠ pod vlastní správu
Kocman, Martin ; Skopec, Antonín (vedoucí práce) ; Vronková, Lada (oponent)
Úlohou této práce je popis přechodu počítačové sítě na Základní škole Praha 9 - Kbely od projektu Internet do škol pod vlastní správu. Tato škola získala roku 2002 v rámci daného projektu plně vybavenou počítačovou učebnu včetně nově vytvořené infrastruktury. Správa té sítě byla svěřena generálnímu dodavateli. Roku 2007 se škola rozhodla ustoupit od projektu a převzít pod vlastní správu školní síť. Veškeré činnosti s tím související byly rozděleny do několika fází, které počínaly rozhodovacími procesy o budoucích funkcionalitách sítě, pokračovaly výběrem vhodného softwarového vybavení vč. licenčních programů a končily vlastní reinstalací sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.