Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému e-shopu pro podporu distribuce segmentu malovýrobců českého skla.
Kocina, Ondřej ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Jandoš, Jaroslav (oponent)
Práce analyzuje problémy segmentu malého českého sklářství a v rámci strategie reálné firmy navrhuje jejich konkrétní řešení. Analýza ukázala, že problémy mají svou příčinu v nevhodné kombinaci typu produktu, trhu a distribučních cest. Autor nachází možné řešení problémů v modelu trhu oligopolu s cenovým vůdcem. Výsledky analýzy problémů jsou společně s analýzou firmy a jejího prostředí použity pro analýzu SWOT. Management firmy zvolil strategii S-O, která cílí trvalý rozvoj podniku, diferenciaci produktu a rozšíření a diversifikaci současného tržního prostoru. Výsledky analýz jsou použity pro tvorbu dílčích strategií a plánů firmy: marketingového mixu a informační strategie. Součástí informační strategie je pak návrh nové struktury IS/ICT. Je zvoleno řešení pomocí hostované webové aplikace e-shopu s komponentou SW internetové komunikace. Navrhovaný systém umožní firmě flexibilně reagovat na změny firemní strategie a plánů, a umožní vytvářet individualizované a individuální služby. Zvolená architektura systému je ideální pro tvorbu virtuálních týmů. Systém by měl vykázat integrační a synergické efekty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.