Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výchovné aktivity církví v ČR pro děti předškolního věku
Kociánová, Elena ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
KOCIÁNOVÁ, E. Výchovné aktivity církví v ČR pro děti předškolního věku. Praha 2011. Diplomová práce. Karlova univerzita v Praze. Pedagogická fakulta. Katedra primární pedagogiky. Vedoucí práce Doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. Tato diplomová práce představuje široké souvislosti náboženské výchovy dětí v obecném slova smyslu a zabývá se působením církvemi zřízených škol, především mateřských škol. První, teoretická část práce pojednává o širokých souvislostech náboženské výchovy v kontextu psychologie náboženství, náboženskou socializací a zkušeností, vývojem morálních norem. V této části se definují role rodiny, církve, školy a společnosti v náboženském vývoji dítěte a při zprostředkování náboženské tradice mladé generaci. Druhá, praktická část práce je rozdělena do dvou obsahových celků. První na základě analýzy dotazníkového výzkumu sleduje činnost církevních mateřských škol, jejich aktivity a výuku ve vztahu k zamýšleným nábožensko-vzdělávacím cílům. Druhý celek se zabývá mimoškolními aktivitami, které církve dělají pro děti během týdne.
Výchovné aktivity církví v ČR pro děti předškolního věku
Kociánová, Elena ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
KOCIÁNOVÁ, E. Výchovné aktivity církví v ČR pro děti předškolního věku. Praha 2011. Diplomová práce. Karlova univerzita v Praze. Pedagogická fakulta. Katedra primární pedagogiky. Vedoucí práce Doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. Tato diplomová práce představuje široké souvislosti náboženské výchovy dětí v obecném slova smyslu a zabývá se působením církvemi zřízených škol, především mateřských škol. První, teoretická část práce pojednává o širokých souvislostech náboženské výchovy v kontextu psychologie náboženství, náboženskou socializací a zkušeností, vývojem morálních norem. V této části se definují role rodiny, církve, školy a společnosti v náboženském vývoji dítěte a při zprostředkování náboženské tradice mladé generaci. Druhá, praktická část práce je rozdělena do dvou obsahových celků. První na základě analýzy dotazníkového výzkumu sleduje činnost církevních mateřských škol, jejich aktivity a výuku ve vztahu k zamýšleným nábožensko-vzdělávacím cílům. Druhý celek se zabývá mimoškolními aktivitami, které církve dělají pro děti během týdne.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.