Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Koblížková, Beáta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Krištofič, Lenka (oponent)
První část mé diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům, které budou následně sloužit jako podklad pro zpracování části druhé. V této teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci. Tato část je dále zaměřena na hlavní specifika marketingové komunikace ve farmacii včetně legislativních omezení v České republice, na současný vývoj farmaceutického průmyslu a na trendy v této oblasti. Druhá část této práce je věnována praktickému využití poznatků z teoretické části práce. Za stěžejní oblast praktické části této práce považuji realizaci vlastního výzkumu, jehož hlavním úkolem bude zjistit, jaké povědomí mají respondenti z široké veřejnosti a odborníci o přípravcích značky Panadol určených pro děti a jaký vliv má současná marketingová komunikace na chování spotřebitelů. Na základě poznatků z teoretické části práce, podnětů získaných od respondentů z obou částí výzkumného šetření, po zhlédnutí doplňujících informací získaných z MML dat a s přihlédnutím k současnému využití komunikačních nástrojů společnosti GlaxoSmithKline, bude na závěr připraven vlastní návrh využití těchto komunikačních nástrojů. Ve vlastním výzkumném šetření bude použitá metoda adresného elektronického dotazování u respondentů ze široké veřejnosti, kterou bude doplňovat metoda osobního strukturovaného rozhovoru dotazovaných odborníků. V závěru diplomové práce provedu shrnutí hlavních poznatků z celé práce a rovněž připojím i vlastní náhled na dané téma.
Interkulturní komunikace se zaměřením na česko - německou spolupráci
Koblížková, Beáta ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mejzlíková, Michaela (oponent)
První část této práce je zaměřena na teoretické znalosti potřebné pro výzkumné šetření v části druhé. V této části jsou vymezeny základní pojmy této práce jako je komunikace a kultura. Tato část je zaměřena především na specifikaci interkulturní komunikace mezi Čechy a Němci, na zavedené kulturní standardy a jejich srovnání. Druhá část této práce je zaměřena na praktické využití teoretických znalostí uvedených v předchozí části. Hlavním cílem práce je zjistit z osobních zkušeností respondentů, jaký mají pohled na opačnou kulturu, zda během vývoje obou kultur došlo k nějaké změně v zavedených kulturních standardech a kde vznikají nejčastější problémy ve vzájemné komunikaci. Metoda výzkumu je adresné elektronické dotazování českých i německých respondentů, jenž doplňuje a rozšiřuje metoda osobního rozhovoru. Výsledkem výzkumu jsou potvrzené či vyvrácené hypotézy, které jsou shrnuty v závěru společně s vlastním názorem na dané téma bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.