Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální systém organizace a jeho kvalita
Bendík, Pavel ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kožichová, Lenka (oponent)
Práce vychází z pojetí organizace jako systému vztahů odvíjejících se od organizačních rolí. Cílem diplomové práce je vybrat nástroje a stanovit kritéria, jejichž prostřednictvím lze vztahy v organizaci hodnotit a posuzovat jejich kvalitu. Teoretická část je nejprve zaměřena na vysvětlení základních pojmů s organizací a se vztahy v ní souvisejícími a na jejím základě jsou vybrány konkrétní nástroje, jejichž prostřednictvím lze organizační vztahy hodnotit. Praktická část pak již analyzuje vybranou organizaci jako systém vztahů odvíjejících se od organizačních rolí a je zaměřena na možnosti posuzování jejich kvality prostřednictvím vybraných nástrojů.
Vnímaná vlastní účinnost (self-efficacy) a pracovní výkonnost
Markvart, Štěpán ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kožichová, Lenka (oponent)
Cíli této práce bylo ověřit u pracovníků ve vybrané organizaci, nakolik vnímaná účinnost ve vztahu ke konkrétním úkolům ovlivňuje kvalitu plnění těchto úkolů, doporučit postupy k zvyšování pocitu vnímané vlastní účinnosti a navrhnout postup formulování úkolů tak, aby bylo v souladu s principy sociálně kognitivního pojetí člověka v organizaci. Výzkum byl realizován na konkrétním oddělení jedné z organizací státní správy působící v rámci systému územních finančních orgánů. Potřebné informace byly získány metodou písemného dotazování, získaná data pak byla zpracována pomocí vhodných statistických metod. Dosažené výsledky dovolují tvrdit, že mezi vnímanou vlastní účinností při plnění konkrétních úkolů a výkonem referátů konkrétního oddělení sledované organizace neexistuje pozitivní vazba. Z realizovaného výzkumu mimo jiné vzešlo, že za podstatnými rozdíly v ukazatelích výkonnosti jednotlivých referátů nestojí přímo vnímaná vlastní účinnost pracovníků, nýbrž působení manažerů. Součástí práce jsou rovněž doporučení, která se týkala zvyšování pocitu vnímané vlastní účinnosti a postupu formulování úkolů tak, aby bylo v souladu s principy sociálně kognitivního pojetí člověka v organizaci, jež jsou určena manažerům konkrétního oddělení sledované organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.