Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Effective celebrity involvement in marketing
Kožáriková, Kristína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila problematiku efektivity zapojení celebrit do marketingu a jejich působení v reklamě. Práce se dělí na dvě části. V první části se zabývám teorií a jejími východisky, o které se můžu dále opřít. V druhé časti je aplikován vlastní výzkum a analýza získaných dat. Cílem této práce bylo na základe šetření ověřit, nebo-li potvrdit či vyvrátit, efektivnost procesu zapojení celebrity do reklamy, kdy její působení v reklamě značku pozdvihuje, a zároveň ji nezastíní. Kromě samotné rozeznatelnosti celebrity a značky bylo předmětem šetření, nakolik celebrity v reklamě působí na přijímatele reklamy pozitivně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.