Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mystery shopping a jeho využití ve společnosti Baťa
Čubíková, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kořen, Vojtěch (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá metodou mystery shoppingu, což je jedna z kvantitativních výzkumných metod v marketingu. Hlavním cílem mé práce je představení této metody a aplikace mystery shoppingu ve vybraných prodejnách Baťa s cílem navrhnout možná doporučení pro zkoumané prodejny. V teoretické části jsou zde vysvětleny pojmy: marketing, marketingový výzkum, mystery shopping a formy jeho výzkumu. Praktická část je realizována v 17 pobočkách Baťa po celé Praze a středních Čechách. Cílem této části je zjištění a zhodnocení znalostí zaměstnanců v dané problematice a jejich ochota poradit zákazníkovi při nákupu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.