Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of marketing appeals in advertisement
Kosáková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočkovský, Róbert (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových apelů v reklamě" je zjistit, jak vnímají jednotlivé apely respondenti z hlediska důvěryhodnosti a oblíbenosti. Práce je zaměřená i nato, s jakými produkty si respondenti reklamy využívající strach, humor a vřelost spájejí. Dalším cílem je zjistit, jak recipienti vnímají početnost reklam využívajících dané apely. V práci se rovněž zaměřím nato, jaké příklady reklam využívající jednotlivé apely si respondenti vědí vybavit. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části možno najít teoretické východiska reklamy jako i psychologické aspekty, s kterými se v rámci reklamy střetáváme. Závěrečné kapitoly teoretické části jsou věnovány apelům v reklamě. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo prostřednictvím metody snowball jako i výsledky z obsahové analýzy 200 televizních spotů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.