Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora a motivace učitelů při integraci dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřských školách
Knilová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podporou a motivací učitelů mateřských škol při integraci dětí s odlišným mateřským jazykem z pohledu školského managementu. Cílem práce je analyzovat konkrétní nástroje podpory používané řediteli a služby institucí poskytujících podporu učitelů při integraci dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřských školách. Zejména pak ty, které mohou souviset s manažerskou funkcí - vedení lidí. Teoretická část bakalářské práce obsahuje obecná vymezení základních pojmů a legislativu související s tématem, zmíněny jsou též koncepty podpory při vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem a úloha ředitele z pohledu manažerské funkce vedení lidí - konkrétně tedy jak a čím může ředitel podporovat své učitele při práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Výzkumná část této práce obsahuje stanovené výzkumné otázky, vychází z uskutečněného dotazníkového šetření, na základě zkušeností pedagogů mateřských škol. Je zaměřena na analýzu metod a forem podpory učitelů a využití těchto možností v praxi. Dále obsahuje odpovědi na výzkumné otázky a získané poznatky též z oblasti motivace učitelů. V závěru práce jsou konkretizována možná doporučení zejména pro ředitele mateřských škol. Protože se v současnosti vzdělávání účastní i děti s odlišným mateřským jazykem, je nutné podporovat pedagogy již...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.