Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově
Strejček, Radim ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Knapcová, Margita (oponent)
5 Abstrakt Název práce: Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově. Cíle práce: Cílem práce je zdůraznit význam VOKS při pedagogické činnosti s dětmi s autismem v hodinách TV. Úkoly: Úkoly teoretické části Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti problematiky poruch autistického spektra. Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti Výměnného obrázkového komunikačního systému. Podat současný stav dané problematiky. Úkoly experimentální části Zvolit testovanou experimentální skupinu Vyhotovit potřebné pomůcky Aplikovat VOKS do hodin TV Umožnit respondentům v hodinách TV vlastní volbu Popsat průběh a realizaci průzkumu Vyhodnotit zjištěné údaje Závěr Metoda: Výzkum je prováděn formou kvalitativního experimentu (formující explorační), kdy byla provedena metoda kritické analýzy studované literatury s následným participačním (zúčastněné) longitudinálním (dlouhodobé) pozorováním, 6 při kterém byly pořízeny videozáznamy, fotodokumentace, audiozáznamy a jejich transkripce. Dále analýza školské dokumentace klientů s poruchou autistického spektra, analýza záznamů z průběhů aplikace metodiky, analýza případových studií a analýza pedagogických deníků. Taktéž využiji explorační metody (nestrukturovaný rozhovor s učiteli a rodiči klientů s poruchou autistického...
Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově
Strejček, Radim ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Knapcová, Margita (oponent)
5 Abstrakt Název práce: Výměnný obrázkový komunikační systém v tělesné výchově. Cíle práce: Cílem práce je zdůraznit význam VOKS při pedagogické činnosti s dětmi s autismem v hodinách TV. Úkoly: Úkoly teoretické části Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti problematiky poruch autistického spektra. Zpracovat doporučenou a dostupnou literaturu z oblasti Výměnného obrázkového komunikačního systému. Podat současný stav dané problematiky. Úkoly experimentální části Zvolit testovanou experimentální skupinu Vyhotovit potřebné pomůcky Aplikovat VOKS do hodin TV Umožnit respondentům v hodinách TV vlastní volbu Popsat průběh a realizaci průzkumu Vyhodnotit zjištěné údaje Závěr Metoda: Výzkum je prováděn formou kvalitativního experimentu (formující explorační), kdy byla provedena metoda kritické analýzy studované literatury s následným participačním (zúčastněné) longitudinálním (dlouhodobé) pozorováním, 6 při kterém byly pořízeny videozáznamy, fotodokumentace, audiozáznamy a jejich transkripce. Dále analýza školské dokumentace klientů s poruchou autistického spektra, analýza záznamů z průběhů aplikace metodiky, analýza případových studií a analýza pedagogických deníků. Taktéž využiji explorační metody (nestrukturovaný rozhovor s učiteli a rodiči klientů s poruchou autistického...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.