Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing jako způsob zprostředkování ekonomického a kulturně hodnotového řádu
Kleprliková, Lucie ; Bystřický, Jiří (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Diplomová práce "Marketing jako způsob mediace ekonomického a kulturně hodnotového řádu" pojednává o procesech marketingového zvýznamňování reklamovaných produktů na základě teoretických koncepcí médií a zprostředkování, které se odehrávají ve společnosti strukturované ekonomickým a kulturním kapitálem. Východiskem tohoto pohledu na zprostředkování významu v takto komplexních společensko-kulturních jevech bylo rozdělení a abstrahování celého procesu na jednotlivé úrovně mediace, na nichž se mediace odehrává se specifickými aspekty, vstupy a výstupy. Taková abstrakce umožňuje popsat si, jaké kvality spolu přicházejí do kontaktu. Definujeme zprostředkování na úrovni myšlení, technologie a instituce. Práce představila asymetrický vztah jedince společnosti a vlastníka ekonomického a kulturního kapitálu, mytologický systém zvýznamňování reklamovaných produktů a vliv médií a motivaci ekonomického kapitálu na toto zprostředkování.
Marketing jako způsob zprostředkování ekonomického a kulturně hodnotového řádu
Kleprliková, Lucie ; Bystřický, Jiří (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Diplomová práce "Marketing jako způsob mediace ekonomického a kulturně hodnotového řádu" pojednává o procesech marketingového zvýznamňování reklamovaných produktů na základě teoretických koncepcí médií a zprostředkování, které se odehrávají ve společnosti strukturované ekonomickým a kulturním kapitálem. Východiskem tohoto pohledu na zprostředkování významu v takto komplexních společensko-kulturních jevech bylo rozdělení a abstrahování celého procesu na jednotlivé úrovně mediace, na nichž se mediace odehrává se specifickými aspekty, vstupy a výstupy. Taková abstrakce umožňuje popsat si, jaké kvality spolu přicházejí do kontaktu. Definujeme zprostředkování na úrovni myšlení, technologie a instituce. Práce představila asymetrický vztah jedince společnosti a vlastníka ekonomického a kulturního kapitálu, mytologický systém zvýznamňování reklamovaných produktů a vliv médií a motivaci ekonomického kapitálu na toto zprostředkování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.