Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobníku paliva systému common rail
Klepetko, David ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobní-ku paliva systému Common Rail. Cílem je zhodnocení současného stavu a návrh konstrukce jednotlivých vysokotlakých elementů v CAD systému. U všech konstrukčních řešení je pro-vedena deformačně-napjatostní analýza v MKP systému Abaqus/CAE a v únavovém postpro-cesoru FEMFAT. Na základě těchto analýz je proveden návrh vlastních optimalizovaných konstrukčních řešení.
Přídavné zařízení pro vytlačování přířezů z induktoru
Pešek, Josef ; Klepetko, David (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o různých typech přídavných zařízení pro vytlačování přířezů z induktoru. Zabýval jsem se jednotlivými stroji od různých výrobců indukčního ohřevu a jejich srovnáním. Navrhl jsem vlastní konstrukční řešení a vytvořil 3D model, podle něhož bylo vyrobeno plně funkční zařízení. Ověřením funkčnosti byla vytvořena numerická simulace dynamického procesu vytlačování. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Přídavné zařízení pro vytlačování přířezů z induktoru
Pešek, Josef ; Klepetko, David (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o různých typech přídavných zařízení pro vytlačování přířezů z induktoru. Zabýval jsem se jednotlivými stroji od různých výrobců indukčního ohřevu a jejich srovnáním. Navrhl jsem vlastní konstrukční řešení a vytvořil 3D model, podle něhož bylo vyrobeno plně funkční zařízení. Ověřením funkčnosti byla vytvořena numerická simulace dynamického procesu vytlačování. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobníku paliva systému common rail
Klepetko, David ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je optimalizace kovaných vysokotlakých elementů zásobní-ku paliva systému Common Rail. Cílem je zhodnocení současného stavu a návrh konstrukce jednotlivých vysokotlakých elementů v CAD systému. U všech konstrukčních řešení je pro-vedena deformačně-napjatostní analýza v MKP systému Abaqus/CAE a v únavovém postpro-cesoru FEMFAT. Na základě těchto analýz je proveden návrh vlastních optimalizovaných konstrukčních řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.