Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
Aplikace pro Android na bezpečnostní monitorování komunikace
Klepáčková, Karolína ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci aplikace pro monitorování síťové komunikace ostatních aplikací v mobilním zařízení s platformou Android. Poskytuje uživateli informace o bezpečnostních rizicích, jenž mohou poškodit jeho soukromí či zařízení. Využívá lokální VPN skrze kterou tuneluje veškerá data odesílaná do bezdrátové sítě. Ty lze propojit s aplikací jenž je odeslala díky tomu, že jádro Androidu je odvozeno od Linuxového jádra a lze z něj získat informace o ustanovených síťových připojeních a identifikátoru aplikace přiřazené k danému připojení. Toto mapování umožňuje získat bližší informace o aplikaci, která je pro mobilní zařízení potenciálně nebezpečná. Na základě zjištěných údajů se může uživatel rozhodnout aplikaci dále nepoužívat, či upozornit její tvůrce na případný problém.
Aplikace pro Android na bezpečnostní monitorování komunikace
Klepáčková, Karolína ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci aplikace pro monitorování síťové komunikace ostatních aplikací v mobilním zařízení s platformou Android. Poskytuje uživateli informace o bezpečnostních rizicích, jenž mohou poškodit jeho soukromí či zařízení. Využívá lokální VPN skrze kterou tuneluje veškerá data odesílaná do bezdrátové sítě. Ty lze propojit s aplikací jenž je odeslala díky tomu, že jádro Androidu je odvozeno od Linuxového jádra a lze z něj získat informace o ustanovených síťových připojeních a identifikátoru aplikace přiřazené k danému připojení. Toto mapování umožňuje získat bližší informace o aplikaci, která je pro mobilní zařízení potenciálně nebezpečná. Na základě zjištěných údajů se může uživatel rozhodnout aplikaci dále nepoužívat, či upozornit její tvůrce na případný problém.
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.

Viz též: podobná jména autorů
3 Klepáčková, Kateřina
1 Klepáčková, Klára
2 Klepáčková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.