|
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
|
|
Aplikace pro Android na bezpečnostní monitorování komunikace
Klepáčková, Karolína ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci aplikace pro monitorování síťové komunikace ostatních aplikací v mobilním zařízení s platformou Android. Poskytuje uživateli informace o bezpečnostních rizicích, jenž mohou poškodit jeho soukromí či zařízení. Využívá lokální VPN skrze kterou tuneluje veškerá data odesílaná do bezdrátové sítě. Ty lze propojit s aplikací jenž je odeslala díky tomu, že jádro Androidu je odvozeno od Linuxového jádra a lze z něj získat informace o ustanovených síťových připojeních a identifikátoru aplikace přiřazené k danému připojení. Toto mapování umožňuje získat bližší informace o aplikaci, která je pro mobilní zařízení potenciálně nebezpečná. Na základě zjištěných údajů se může uživatel rozhodnout aplikaci dále nepoužívat, či upozornit její tvůrce na případný problém.
|
|
Aplikace pro Android na bezpečnostní monitorování komunikace
Klepáčková, Karolína ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci aplikace pro monitorování síťové komunikace ostatních aplikací v mobilním zařízení s platformou Android. Poskytuje uživateli informace o bezpečnostních rizicích, jenž mohou poškodit jeho soukromí či zařízení. Využívá lokální VPN skrze kterou tuneluje veškerá data odesílaná do bezdrátové sítě. Ty lze propojit s aplikací jenž je odeslala díky tomu, že jádro Androidu je odvozeno od Linuxového jádra a lze z něj získat informace o ustanovených síťových připojeních a identifikátoru aplikace přiřazené k danému připojení. Toto mapování umožňuje získat bližší informace o aplikaci, která je pro mobilní zařízení potenciálně nebezpečná. Na základě zjištěných údajů se může uživatel rozhodnout aplikaci dále nepoužívat, či upozornit její tvůrce na případný problém.
|
|
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
|