Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firma v konkurenčním prostředí
Klenovitskaya, Yuliya ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Svoboda, Roman (oponent)
V podmínkách globalizace intenzita mezinárodní konkurence neustále roste, což má za následek zvýšení konkurenčního boje mezi subjekty, které bojují za svou dominanci na trhu. Téma bakalářské práce zní Firma v konkurenčním prostředí. Jeho význam a aktuálnost jsou v současném moderním světě zřejmé. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současnou úroveň konkurenčního boje na mezinárodním trhu sportovního oblečení a zařízení, analyzovat faktory, které negativně ovlivňují chod organizace, a tím i snižují její konkurenceschopnost. Aplikační část bakalářské práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Adidas AG. Jsou analyzovány silné a slabé stránky společnosti, hrozby a příležitosti, vyskytující se na trhu, na kterém působí, a také vnější faktory, ovlivňující chod podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.