Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Klabouchová, Daniela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části budou představeny jednotlivé atributy marketingové komunikace společně s marketingovým mixem. Podrobněji se v práci zaměříme na 4P -- produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Každý z těchto atributů bude vztažen ke specifickému prostředí farmaceutického průmyslu. V této části nastíníme také historii farmaceutického průmyslu a dozvíme se základní informace o Státním ústavu pro kontrolu léčiv. Popíšeme si také poslání a činnost následujících organizací -- Česká asociace farmaceutických firem, Asociace inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou odbornou veřejností. Cílem je zjistit, zda jsou dodržovány etické kodexy farmaceutických firem včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Analýza rozvahy a výkazu zisku a ztrát v podniku LIRA, obrazové lišty a rámy, a.s., Č. Krumlov
Klabouchová, Daniela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V teoretické části je popsána metoda finanční analýzy, uvedeny její zdroje a uživatelé, nechybí ani přehled základních ukazatelů finanční analýzy, které jsou v praktické části aplikovány na podnik Lira, obrazové lišty a rámy, a.s. V praktické části je provedena horizontální a vertikální analýza rozvahy a výkazu zisku a ztrát v podniku Lira, a.s., dále jsou zde porovnány hodnoty vybraných ukazatelů finanční analýzy s hodnotami dosaženými ve zpracovatelském průmyslu a nakonec závěrečná doporučení, jež povedou ke zlepšení situace v podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 KLABOUCHOVÁ, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.