Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of the company Max Sport
Klačková, Alexandra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Roháčová, Michaela (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti MAX SPORT s r.o. Tato slovenská společnost vyrábí výživové tyčinky spadající do rychle rostoucí kategorie funkčních potravin. Cílem bakalářské práce je analýza využívané strategie marketingu firmy na slovenském trhu. První část je shrnutím teoretických východisek marketingu, marketingové strategie, analýzy trhu, marketingového mixu a značky. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány v případové studii. Praktická část podrobně analyzuje společnost MAX SPORT s r.o. a její současnou marketingovou strategii. Provedením vlastního dotazníkového průzkumu je analyzována znalost značky Max Sport a spotřební chování jejích zákazníků. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování návrhů a doporučení na zlepšení aktuální strategie na základě vlastní analýzy trhu a výsledků dotazníkového průzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Klacková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.