Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie diferenciace na počátku školní docházky
Klímová, Alena ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Východiskem této práce je aktuální trend k inklusivnímu vzdělávání, který přináší zvýšené nároky na kompetence učitele 1. st. diferencovat výuku tak, aby byl maximálně využíván potenciál všech dětí v heterogenně složené třídě, a to od samého počátku školní docházky. V teoretické části, autorka na základě studia odborné literatury a dalších zdrojů nejprve shrnuje hlavní argumenty pro vnitřně diferencovanou výuku, ukazuje možnosti využití různých forem a metod práce. Další kapitoly jsou věnovány spolupráci rodiny a školy, která má významný vliv na kvalitu realizace inklusivního vzdělávání a má významný vliv na naplňování individuálních potřeb dětí. Zvláštní pozornost autorka věnuje speciálním výchovně - vzdělávacím potřebám vybraných skupin žáků, tj. žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí, romských žáků a mimořádně nadaných žáků. Poznatky obsažené v teoretické části autorka aplikuje v rámci praktické části při realizaci akčního učitelského výzkumu ve vlastní třídě. Hledá odpovědi na otázku, jak nejlépe realizovat výuku v takto vysoce heterogenní třídě, jakým způsobem pracovat a zda je vůbec v silách pedagoga v počtu 28 žáků vytvořit pro všechny plnohodnotný a kvalitní způsob vzdělávání, odpovídající jejich individuálním schopnostem. V první fázi diagnostikuje potřeby žáků třídy a poukazuje na...
Strategie diferenciace na počátku školní docházky
Klímová, Alena ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Východiskem této práce je aktuální trend k inklusivnímu vzdělávání, který přináší zvýšené nároky na kompetence učitele 1. st. diferencovat výuku tak, aby byl maximálně využíván potenciál všech dětí v heterogenně složené třídě, a to od samého počátku školní docházky. V teoretické části, autorka na základě studia odborné literatury a dalších zdrojů nejprve shrnuje hlavní argumenty pro vnitřně diferencovanou výuku, ukazuje možnosti využití různých forem a metod práce. Další kapitoly jsou věnovány spolupráci rodiny a školy, která má významný vliv na kvalitu realizace inklusivního vzdělávání a má významný vliv na naplňování individuálních potřeb dětí. Zvláštní pozornost autorka věnuje speciálním výchovně - vzdělávacím potřebám vybraných skupin žáků, tj. žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí, romských žáků a mimořádně nadaných žáků. Poznatky obsažené v teoretické části autorka aplikuje v rámci praktické části při realizaci akčního učitelského výzkumu ve vlastní třídě. Hledá odpovědi na otázku, jak nejlépe realizovat výuku v takto vysoce heterogenní třídě, jakým způsobem pracovat a zda je vůbec v silách pedagoga v počtu 28 žáků vytvořit pro všechny plnohodnotný a kvalitní způsob vzdělávání, odpovídající jejich individuálním schopnostem. V první fázi diagnostikuje potřeby žáků třídy a poukazuje na...

Viz též: podobná jména autorů
6 KLÍMOVÁ, Adéla
7 KLÍMOVÁ, Alžběta
3 KLÍMOVÁ, Anna
3 Klimová, Andrea
6 Klímová, Adéla
7 Klímová, Alžběta
3 Klímová, Andrea
6 Klímová, Aneta
3 Klímová, Angela
3 Klímová, Anna
1 Klímová, Anna-Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.