Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové perspektivy distribuce českých dokumentárních filmů - digitální kinodistribuce DCI a VOD portály
Kinkalová, Barbora ; Rezková, Hana (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá nové možnosti filmové distribuce z pohledu oblasti dokumentárního filmu. Zabývá se tím, co by mohl přinést jednak nastávající systém digitální distribuce ve standardu DCI a také možnost šíření snímků prostřednictvím video on demand (VoD) portálů. Práce je tak rozdělena na dva hlavní tematické okruhy. První část obsahuje nejprve stručný popis vývoje digitalizace kin do současnosti. Poté už se věnuje aktuálnímu fungování digitální distribuce DCI a konkrétním případům dokumentů, které byly v první polovině roku 2010 takto šířeny. Zabývá se také zásadní rolí Ministerstva kultury CR a jeho Odboru médií a audiovize. Dále práce popisuje změny, které nový systém přináší, ze tří hlavních úhlů pohledu- z perspektivy kin, distributorů a producentů. Na konec se tato první část věnuje i novým trendům v marketingu dokumentárních filmů, které souvisí právě s nástupem digitalizace a potřebou cíleného marketingu. Druhá část práce nejdříve obecně popisuje fungování VoD portálů. Zabývá se legislativou, tématem teritorií, zařazením VoD serverů do distribučního řetězce a také formou podpory prostřednictvím evropského programu MEDIA. Podrobně se pak věnuje fungování konkrétních osmi zahraničních VoD portálů, které uvádějí dokumenty, ať už výhradně, nebo spolu s jinými oblastmi filmu. Posledním z popisovaných portálů je český docalliancefilms.com. Na závěr se práce zabývá shrnutím současné situace VoD portálů a výhledem do budoucna, kdy se snaží pojmenovat možné budoucí trendy vývoje tohoto způsobu distribuce.
Současná situace experimentálního filmu v České republice: podpora a zdroje financování
Kinkalová, Barbora ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Shrnutí situace na poli experimentálního filmu v České Republice, sepsané v letech 2006- 2007. Práce se zabývá zejména produkčním pohledem na věc, institucionální a veřejnou podporou této oblasti kinematografie, ať už ze strany fondů, nebo filmových škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.