Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití videotréninku interakcí v rodinách s dětmi s vývojovou dysfázií
Kimmerová, Marika ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Práce je věnována sociální interakci rodičů s dětmi trpícími vývojovou dysfázií. Zabývá se komunikačními dovednostmi rodičů a jejich vlivem na řečový vývoj dítěte, dále se důkladněji zaměřuje na obtíže, které vývojová dysfázie do sociální interakce rodičů s dětmi přináší. Zamýšlí se nad možnosti spolupráce logopeda s rodinami dětí s vývojovou dysfázií a nabízí metodu videotréninku interakcí jako možné východisko pro rozvoj komunikačních dovednost rodičů v interakci s dětmi s tímto řečovým postižením.Metoda videotréninku interakcí je blíže představena a také užita ve dvou rodinách s dětmi s vývojovou dysfázií. Popis a výsledky této intervence spolu s charakteristikami komunikačních potřeb rodin s dětmi s vývojovou dysfázií jsou uvedeny v praktické části této práce. V závěru práce jsou nabídnuty možnosti využití metody videotréninku interakcí z hlediska logopedické intervence.
Využití videotréninku interakcí v rodinách s dětmi s vývojovou dysfázií
Kimmerová, Marika ; Hádková, Kateřina (oponent) ; Housarová, Blanka (vedoucí práce)
Práce je věnována sociální interakci rodičů s dětmi trpícími vývojovou dysfázií. Zabývá se komunikačními dovednostmi rodičů a jejich vlivem na řečový vývoj dítěte, dále se důkladněji zaměřuje na obtíže, které vývojová dysfázie do sociální interakce rodičů s dětmi přináší. Zamýšlí se nad možnosti spolupráce logopeda s rodinami dětí s vývojovou dysfázií a nabízí metodu videotréninku interakcí jako možné východisko pro rozvoj komunikačních dovednost rodičů v interakci s dětmi s tímto řečovým postižením.Metoda videotréninku interakcí je blíže představena a také užita ve dvou rodinách s dětmi s vývojovou dysfázií. Popis a výsledky této intervence spolu s charakteristikami komunikačních potřeb rodin s dětmi s vývojovou dysfázií jsou uvedeny v praktické části této práce. V závěru práce jsou nabídnuty možnosti využití metody videotréninku interakcí z hlediska logopedické intervence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.