Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení cestovní agentury zaměřené na destinaci Ukrajina
Khramkova, Yevheniya ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na podmínky založení cestovní agentury se zaměřením na destinaci Ukrajina. Práce se snaží zpřehlednit podmínky založení podniků v oboru cestovní ruch a to jak na Ukrajině, tak i v České republice. Cílem práce je zmapování podmínek podnikání v cestovním ruchu na Ukrajině a v České republice, identifikace nejpodstatnějších rozdílů podnikání v těchto dvou zemích v oboru cestovní ruch a volba nejvhodnějšího prostředí pro založení cestovní agentury zaměřenou na destinaci Ukrajina s ohledem na splnění nutných podmínek. Výsledkem práce je podnikatelský plán, který upozorňuje na možná rizika a případně i způsoby, jak těmto rizikům předejít nebo je eliminovat.
Mezinárodní marketingová komunikace v kampaních společnosti
Khramkova, Yevheniya ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Bischofová, Sylva (oponent)
Práce se zabývá teoretickým popisem efektivní marketingové komunikace a její komponent. Praktická část práce je zaměřená na popis marketingové kampaně, uskutečněnou marketingovou agenturou SEAL Communication s.r.o. Výstupem práce je návrh marketingové kampaně, která je zaměřená na zahraniční trhy. Kromě toho, v praktické části je také nasimulováno její řešení.
Interkulturní management - Ukrajinci v ČR
Khramkova, Yevheniya ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretický popis hlavní součaásti managementu - interkulturní komunikací.V práci také jsou popsané studia Geerta Hofstedeho. Následující kapitola popisuje kulturu Ukrajiny, její tradice, způsob chování ukrajinských obyvatel, jejich každodenní život,způsob oslavování důležitých svatků atd. V další kapitole je popsána historie migrace Ukrajinců do České Republiky, důvody, které je k tomu donutili a také jsou uvedené některé statistické údaje o počtu pracovních povolení, které byly vydané Ukrjincům v průběhu několiká let, počet trvalých pobytů atd. Poslední kapitola obsahuje návrh nějakého vhodného řešení pro české manažery, jak vést pracovniky z Ukrajiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.