Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh měniče s použitím polovodičů na bázi SiC
Kharchenko, Vadym ; Procházka, Petr (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Tato práce navazuje na semestrální projekt 2. ze zimního semestru letošního akademického roku. Cílem této diplomové práce je návrh měniče s použitím polovodičových součástek na bázi technologie SiC. Tento měnič je použit při konstrukci rychlonabíječky pro elektromobil. Při navrhování tohoto měniče je nutné vycházet z požadavku pro dodržení napěťové bezpečnosti. Je zde popsáno dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci tohoto zařízení, stanoveny jejích ztráty a určena celková účinnost měniče. Dále je zde navržen matematický model vysokofrekvenčního transformátoru a provedena jeho simulace v programu MATLAB-Simulink.
Návrh měniče s použitím polovodičů na bázi SiC
Kharchenko, Vadym ; Procházka, Petr (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Tato práce navazuje na semestrální projekt 2 ze zimního semestru letošního akademického roku. Cílem této diplomové práce je návrh měniče s použitím polovodičových součástek na bázi technologie SiC. Tento měnič je použit při konstrukci rychlonabíječky pro elektromobil. Při navrhování tohoto měniče je nutné vycházet z požadavku pro dodržení napěťové bezpečnosti. Je zde popsáno dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci tohoto zařízení, stanoveny jejich ztráty a určena celková účinnost měniče. Dále je zde navržen matematický model vysokofrekvenčního transformátoru a provedena jeho simulace v programu MATLAB-Simulink.
Návrh DPS výkonové části nabíječky pro elektromobil
Kharchenko, Vadym ; Otýpka, Jan (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh desek plošných spojt výkonové části rychlonabíječky na bází nových polovodičových prvkt SiC pro elektromobil. Tato práce navazuje na semestrální projekt ze zimního semestru letošního akademického roku. Kromě samotného návrhu DPS se zde popisuje dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci rychlonabíječky, stanovení jejích ztrát a provádí se měření, které má za úkol porovnat vlastnosti DC/DC měniče osazeného SiC diodami s měničem, jehož konstrukce je založená na klasických křemíkových diodách. Abstr
Návrh měniče s použitím polovodičů na bázi SiC
Kharchenko, Vadym ; Procházka, Petr (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Tato práce navazuje na semestrální projekt 2. ze zimního semestru letošního akademického roku. Cílem této diplomové práce je návrh měniče s použitím polovodičových součástek na bázi technologie SiC. Tento měnič je použit při konstrukci rychlonabíječky pro elektromobil. Při navrhování tohoto měniče je nutné vycházet z požadavku pro dodržení napěťové bezpečnosti. Je zde popsáno dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci tohoto zařízení, stanoveny jejích ztráty a určena celková účinnost měniče. Dále je zde navržen matematický model vysokofrekvenčního transformátoru a provedena jeho simulace v programu MATLAB-Simulink.
Návrh DPS výkonové části nabíječky pro elektromobil
Kharchenko, Vadym ; Otýpka, Jan (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh desek plošných spojt výkonové části rychlonabíječky na bází nových polovodičových prvkt SiC pro elektromobil. Tato práce navazuje na semestrální projekt ze zimního semestru letošního akademického roku. Kromě samotného návrhu DPS se zde popisuje dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci rychlonabíječky, stanovení jejích ztrát a provádí se měření, které má za úkol porovnat vlastnosti DC/DC měniče osazeného SiC diodami s měničem, jehož konstrukce je založená na klasických křemíkových diodách. Abstr
Návrh měniče s použitím polovodičů na bázi SiC
Kharchenko, Vadym ; Procházka, Petr (oponent) ; Kuzdas, Jan (vedoucí práce)
Tato práce navazuje na semestrální projekt 2 ze zimního semestru letošního akademického roku. Cílem této diplomové práce je návrh měniče s použitím polovodičových součástek na bázi technologie SiC. Tento měnič je použit při konstrukci rychlonabíječky pro elektromobil. Při navrhování tohoto měniče je nutné vycházet z požadavku pro dodržení napěťové bezpečnosti. Je zde popsáno dimenzování výkonových součástek použitých při konstrukci tohoto zařízení, stanoveny jejich ztráty a určena celková účinnost měniče. Dále je zde navržen matematický model vysokofrekvenčního transformátoru a provedena jeho simulace v programu MATLAB-Simulink.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.