Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování vůči telemarketingu
Kharaishvili, Tinatin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech. Pro sběr dat a informací byl jako prostředek výzkumu využit dotazník. Na základě těchto dat byl stanoven závěr. Podle výsledků nejsou B2C telemarketingové služby v České republice oblíbené a lidé na ně většinou reagují negativně. V Gruzii mají naopak lidé relativně pozitivnější přístup k telemarkeringovým službám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.