Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie rodinné firmy
Hradský, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Kerner, Jaroslav (oponent)
V nedávné době zaznamenal masozpracující průmysl velké a ne příliš pozitivní změny v jeho struktuře. Změny ovlivnily všechny společnosti podnikající v tomto oboru. Klíčem k tomu, jak být stále konkurenceschopným a silným hráčem na tomto trhu, se stává mimo jiné marketing a s ním spojené aktivity. V práci je detailně popsána celá společnost Jatky Hradský s.r.o., která se zabývá výrobou masa a masných výrobků. Tato rodinná firma sídlí ve Strakonicích a aktivně působí v rámci Jihočeského kraje, kde také nakupuje lokální suroviny. Unikátní propojení místních dodavatlů a konečné výroby ve vlastním závodě vytváří z každého produktu čistě jihočeský produkt. Největší část práce je věnována návrhu na vytvoření správné a úspěšné marketingové strategie pro společnost Jatky Hradský s.r.o.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kerner, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.