Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení jako efektivní nástroj řízení školy či vzdělávací instituce
Keleová, Věra ; Slavík, Milan (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Proces evaluace a sebe-evaluace je jedním z účinných prostředků udržení a zvyšování kvality vzdělávací činnosti. Bakalářská práce se zabývá tématem kvality a evaluace. V práci jsou pojmy objasněny a definovány a je formulována role řídícího pracovníka v rozvoji kvality a uvedeny základní části strategického plánu kvality. Dále pojmenovány a vysvětleny cíle autoevaluace a fáze jejího procesu. Popsány a analyzovány jsou metody zjišťování klimatu vzdělávacího procesu, zdrojů a řízení školy. Výzkumnými metodami pozorování, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů je zajištěn požadovaný princip triangulace. Veškerá šetření jsou realizována v součinnosti s vedením konkrétní školy a pedagogickými pracovníky. Zjištěná data a údaje jsou analyzovány a vyslovené závěry budou projednány s vedením školy. Tím budou poskytnuty cenné informace, které mohou pracovníci managementu školy využít v dalších fázích kvalifikovaného řízení školy jako vzdělávací instituce s cílem zajištění efektivního rozhodovacího procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.