Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků
Kejvalová, Simona ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků se zabývá procesy koordinace a řízení marketingových aktivit. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se tématu kulturního turismu a marketingová komunikace. Navazující praktická část je aplikací teoretických poznatků na dva vybrané hrady, Karlštejn a Rožmberk. Tato část obsahuje analýzu základních podmínek existence a rozvoje turismu, a používané marketingové nástroje. Závěrečná část shrnuje přednosti a problémy na obou hradech a na základě předchozí analýzy a doporučuje možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení postavení destinace na trhu turismu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kejvalová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.