|
Marketing v Mali
Keita, Yaya ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými politikami, které firmy v Mali běžně používají a které by měly správně používat pro dosažení svých obchodních cílů. Dále je charakterizován přístup k používání marketingových nástrojů místních a zahraničních firem doplněný o jeho kritiku. Práce má tři základní části. První část se zabývá marketingovým prostředím, ve kterém probíhá realizace marketingových aktivit v Mali. Tato část by měla pomoci přicházejícím společnostem v pochopení malijské kultury, demografické struktury země, ekonomické situace, politického systému a podnikatelského klimatu. Druhá část se zabývá marketingovými politikami, a sice výrobkovými, distribučními, cenovými a komunikačními, používanými místními i zahraničními společnostmi působícími na malijském trhu. Třetí část je věnovaná marketingovým politikám konkrétní firmy, a sice Nestlé France operující na malijském a francouzském trhu. Pro porovnání byla uvedena společnost Mali Lait SA, která také působí na malijském trhu ve stejném odvětví jako Nestlé France.
|