Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CLIL na 1. stupni ZŠ u žáků se SVP
Karlíková, Irena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Moraová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá výukou metodou CLIL na 1. stupni ZŠ se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně žáky s poruchami učení a žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí. Práce si klade si za cíl porovnat práci běžných žáků v hodinách vyučovaných metodou CLIL s prací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a zjistit, zda je pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami vhodná. Teoretická část pojednává o výuce metodou CLIL obecně se zaměřením na výuku žáků 1. stupně ZŠ a stručně charakterizuje některé speciální vzdělávací potřeby. Praktická část obsahuje přípravy na hodiny a jejich reflexe, analýzu žákovských prací a vyhodnocení dotazníku spokojenosti žáků s obsahově a jazykově integrovanou výukou. V závěru práce jsou přiloženy návrhy na úpravu vzdělávacích materiálů pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci výzkumu bylo prokázáno, že výuka metodou CLIL nemá žádný negativní dopad na zkoumaný vzorek žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí, zároveň však nepotvrdil, ale ani nevyvrátil, možnost uplatnění výuky metodou CLIL u žáků se specifickými poruchami učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.