Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové aktivity ve školství
Šnajdrová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Karhánková, Soňa (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit Střední odborné školy Olomouc, s.r.o. Jedná se o soukromou střední školu, která nabízí maturitní vzdělání v oborech Veřejnosprávní činnost a Mediální komunikace. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. První část dává práci teoretická východiska a definuje marketingový mix a analýzy prostředí vzdělávacích institucí. Definuje také nástroje marketingového výzkumu. Cílem druhé části je pomocí popisu současného marketingového mixu a provedení strategických analýz a marketingového výzkumu zjistit příčiny dlouhodobého poklesu nezájmu studentů o služby zkoumané školy. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení současného marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.