Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová orientace vybrané firmy
Kanócová, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti marketingové orientace koncernu e-invent. Vytýčení marketingových cílů a strategie předchází analýza aktuální situace na trhu s informačními a komunikačními technologiemi, na kterém působí koncern e-invent. Analýza je zaměřená na nalezení příležitosti, které trh vytváří a jaké ohrožení na koncern číhají. Dále se práce snaží vyhodnotit stav koncernu a posoudit v čem má koncern výhody a nevýhody vůči konkurenci. Na zhodnocení aktuální situace na trhu jsou použité metody PEST analýza a Porterova analýza. Stav koncernu, jeho silné a slabé stránky, pomůže odhalit metoda VRIO, finanční analýza a analýza hodnototvorného řetězce. Výsledky jednotlivých metod jsou shrnuté a vyhodnocené pomoci SWOT analýzy, která pomáhá formulovat cíle a strategie.
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Rusnák, Ján (oponent)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.