Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Kalivoda, Petr ; Jura, Pavel (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je řešení nároží ulic Vídeňská a Táborského nábřeží s programem studentského bydlení a menzy pro celkovou kapacitu dvě stě osob. Navržený projekt čerpá z umístění u řeky a historického kontextu se třemi kláštery v okolí, který nabízí typologickou studii klášterů, a pracuje s architektonickou vizí babylonské věže. Nosným prvkem konceptu je rampa procházející celým objektem, která slouží jako platforma pro studentský společenský život.
Zhodnocení pasivních detektorů v poplachových zabezpečovacích a tísňových systémech
Kalivoda, Petr ; Hart, Jan (vedoucí práce) ; Libich, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá problematikou pasivních zabezpečovacích prvků. Problematika je řešena v teoretické části i v praktické části. V teoretické části jsou uvedeny informace sloužící pro uvedení do problematiky a její současný vývoj. Praktická část se zabývá principy magnetických kontaktů, jejich spolehlivostí a správnou funkcí. Dále uvádí jednoduché možnosti překonání. Znázorněny jsou praktické pokusy z laboratorního měření pro objasnění problematiky magnetických kontaktů a porovnání skutečných hodnot s hodnotami teoretickými, které uvádí výrobce. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Kalivoda, Petr ; Jura, Pavel (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je řešení nároží ulic Vídeňská a Táborského nábřeží s programem studentského bydlení a menzy pro celkovou kapacitu dvě stě osob. Navržený projekt čerpá z umístění u řeky a historického kontextu se třemi kláštery v okolí, který nabízí typologickou studii klášterů, a pracuje s architektonickou vizí babylonské věže. Nosným prvkem konceptu je rampa procházející celým objektem, která slouží jako platforma pro studentský společenský život.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.