Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o.
Kalendová, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rak, Ondřej (oponent)
Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti Image Lab s.r.o. Z výsledků je zřetelné, že je potřeba neustále monitorovat spokojenost svých stávajících zákazníků a zjišťovat jejich přání a potřeby. Dávat najevo zákazníkovi, že právě on je pro nás důležitý, protože to zvyšuje jeho loajalitu vůči firmě. Zajímat se o přání a potřeby potenciálních zákazníků zvyšuje úspěšnost firmy. Zjišťovat, co by zákazníky zaujalo a co je naopak pro ně zbytečné a nezajímavé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.