Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza potřeb vybraného segmentu trhu cestovního ruchu v České republice (senioři)
Bučková, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalabzová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zpracována s hlavním cílem zjistit existenci specifických potřeb seniorů jakožto účastníků cestovního ruchu. Práce je členěna do tří kapitol. Úvodní část je věnována teoretickému vysvětlení základních pojmů, které úzce souvisí s cestovním ruchem, potřebami a nákupním chováním zákazníků. Následující kapitola se zabývá konkrétními specifiky vybraného segmentu, jeho spotřebitelskými zvyklostmi a využívanými typy cestovního ruchu. V poslední kapitole je na základě dotazníkového šetření získán a vyhodnocen přehled specifických potřeb seniorů a dále je uvedeno doporučení pro podniky cestovního ruchu, jak přizpůsobit nabídku požadavkům tohoto zajímavého segmentu.
Analýza logistického řešení globální společnosti pro specifickou komoditu
Kalabzová, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Slanicay, Gabriel (oponent)
Moje diplomová práce představuje komoditu - mražený pomerančový koncentrát a jeho logistický řetězec. Mražený pomerančový koncentrát je surovinou pro všechny typy pomerančového džusu s výjimkou čerstvě lisované šťávy. Cílem diplomové práce je zhodnotit logistické řešení společnosti Louis Dreyfus Commodities pro mražený pomerančový koncentrát, rozpoznat nedostatky současného stavu a navrhnout možná řešení a doporučení.
Komunikační strategie značky Toyota
Kalabzová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Matlas, Marek (oponent)
Cílem práce bylo zhodnotit komunikační strategii značky Toyota na českém trhu. Proto se první část práce zaměřuje na určení teoretického rámce popisujicího teorii komunikace a v druhé části se zaměřuje na popis komunikační strategie, jak ji realizuje Toyota v ČR. Následně je proveden rozbor detekujicí hlavní slabá místa komunikace a dále jsou definovány návrhy pro zlepšení komunikace, které zajistí zvýšenou úspěšnost a efektivitu komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.