Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Privátní značky v retailu
Kaincová, Iveta ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu, a především jejich vnímání spotřebiteli. V rámci užšího zaměření práce je daný výzkum vnímání privátních značek spotřebiteli zacílen na sortiment privátních kosmetických značek, a to pouze drogistických řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem mé práce je zjistit, jak český spotřebitel vnímá privátní kosmetické značky daných drogistických řetězců, zda je považuje za kvalitní či nekvalitní, zda sleduje určitou spojitost mezi jejich cenami a kvalitou a zda je vůbec dokáže mezi značkovým zbožím rozpoznat. Teoretická část práce se zabývá vymezením klíčových pojmů a charakteristikou jednotlivých řetězců a značek. Praktická část je již zaměřena na samotný výzkum, stanovení předpokladů vztahujících se k daným kosmetickým privátním značkám a jejich vyvrácení či případné potvrzení. Následuje zhodnocení dosavadních kroků daných řetězců a doporučení nové obchodní strategie zahrnující kosmetické privátní značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.