Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.
Zavedení značky na trh
Kahánková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce popisuje teorii zavedení značky na zahraniční trh. Charakterizuje specifika trhu s vlasovou kosmetikou a podrobně se věnuje vstupu na český trh s vlasovou kosmetikou formou smlouvy o výhradní distribuci. Příkladem z praxe je postup zavedení italské vlasové kosmetiky Davines na český trh firmou Hevea, vzájemná spolupráce firmy se zahraničním partnerem a následné zhodnocení dosažených výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.