Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace mezi rodinou a školou
Kadeřábková, Ivana ; Žáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na problematiku komunikace mezi školou a rodinou a snaží se nejen o teoretické vytyčení komunikace, ale hlavně o zjištění stavu komunikace mezi rodinou a školou na konkrétním pracovišti. Cílem teoretické části bylo objasnění pojmu výchova s důrazem na výchovnou činnost ve škole, dále rodina jakožto neopomenutelná součást výchovy a důležitý komunikační partner v ohledu k žákovi. Je zde rozebrána současná koncepce školy a zmíněny klíčové kompetence, které se váží k problematice komunikace. Zvláštní kapitola je věnována žákovi a specifikům jeho osobnosti v období dospívání. Dále je v teoretické části věnována zvláštní kapitola učiteli jako jednomu z důležitých partnerů v komunikaci mezi školou a rodinou. Poslední kapitola teoretické části je věnována komunikaci. V praktické části diplomové práce je zjišťováno, jaký je názor na komunikaci v dané škole, a to jak ze strany žáků, tak ze strany rodiny. Byly vyřčeny předpoklady ohledně stavu a potřeb způsobu komunikace mezi školou a rodinou. Toto bylo zjištěno metodou kvantitativního průzkumu. V závěru jsou zhodnoceny jeho výsledky.
Komunikace mezi rodinou a školou
Kadeřábková, Ivana ; Žáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na problematiku komunikace mezi školou a rodinou a snaží se nejen o teoretické vytyčení komunikace, ale hlavně o zjištění stavu komunikace mezi rodinou a školou na konkrétním pracovišti. Cílem teoretické části bylo objasnění pojmu výchova s důrazem na výchovnou činnost ve škole, dále rodina jakožto neopomenutelná součást výchovy a důležitý komunikační partner v ohledu k žákovi. Je zde rozebrána současná koncepce školy a zmíněny klíčové kompetence, které se váží k problematice komunikace. Zvláštní kapitola je věnována žákovi a specifikům jeho osobnosti v období dospívání. Dále je v teoretické části věnována zvláštní kapitola učiteli jako jednomu z důležitých partnerů v komunikaci mezi školou a rodinou. Poslední kapitola teoretické části je věnována komunikaci. V praktické části diplomové práce je zjišťováno, jaký je názor na komunikaci v dané škole, a to jak ze strany žáků, tak ze strany rodiny. Byly vyřčeny předpoklady ohledně stavu a potřeb způsobu komunikace mezi školou a rodinou. Toto bylo zjištěno metodou kvantitativního průzkumu. V závěru jsou zhodnoceny jeho výsledky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.