Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení motorických dovedností a tělesného složení u dětí s organizovanou pohybovou aktivitou
Kadečková, Anna ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Vařeková, Jitka (oponent)
Název: Hodnocení motorických dovedností a tělesného složení u dětí s organizovanou pohybovou aktivitou Cíle: Zjistit úroveň pohybových dovedností a tělesné složení u dětí s organizovanou pohybovou aktivitou. Metody: Výzkumný soubor zahrnoval 29 předškolních dětí (4-6 let). Hodnocení úrovně vybraných motorických dovedností dětí předškolního věku bylo realizováno pomocí testové baterie MABC - 2 (Henderson et al., 2007) - Movemet Assessment Battery for Children - Second Edition. U dětí bylo dále hodnoceno tělesné složení (tloušťka kožních řas a index BMI). Výsledky: Úroveň základních motorických dovedností z oblasti hrubé motoriky (míření, chytání, házení) a rovnováhy se významně nelišila od populačního průměru dětí v ČR (50. Percentil). Výsledky tak signalizují optimální rozvoj základních motorických dovedností předškolních dětí. Ukazatele tělesného složení (tloušťka kožních řas a index BMI) poukázaly na zdravou tělesnou hmotnost předškoláků s pravidelnou organizovanou aktivitou. Klíčová slova: Předškolní věk, hrubá motorika, rovnováha, tělesné složení, motorické dovednosti
Marketing na sociálních sítích
Kadečková, Anna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci personální agentury OPENN s. r. o. na sociálních sítích. Celá práce je složena ze tří částí, z literární rešerše, vlastní práce a návrhu doporučení. První část práce popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a také komunikačního mixu, jehož nástroje se používají k úspěšnému marketingu na sociálních sítích. Mimo jiné informuje o předních sociálních sítích, mezi které patří Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Youtube a Instagram. Dále nastiňuje oblíbenost sociálních sítí mezi uživateli i firmami v České republice. V části vlastní práce je stručně charakterizována společnost OPENN, její historie a služby, které poskytuje. Následně je rozebrán marketing společnosti a její působení na sociálních sítích. Výsledky jsou porovnány se třemi malými personálními agenturami, které jsou na sociálních sítích aktivní. Ke zlepšení působení personální agentury OPENN na sociálních sítích, byl také prováděn dotazníkový průzkum mezi uchazeči o pracovní pozice. Výsledkem je zjištění využití sociálních sítí lidmi, kteří se aktivně pohybují na trhu práce a také využití sociálních sítí ostatními firmami při hledání uchazečů. Na základě získaných informací jsou navržena případná doporučení, která by mohla firmě napomoci k lepšímu zviditelnění na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.