Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Kachanovska, Valeriia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne praktické využití tohoto modelu a provádí se krátké zhodnocení jeho efektivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.