| |
| |
|
Značka jako životní styl
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent)
Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma využívá, pomocí studie dostupných dokumentů a dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zachytit image značky Quiksilver na českém trhu. Závěrem je zhodnoceno aktuální působení značky na zkoumaném trhu a poskytnuty jsou i návrhy ke zlepšení.
|
|
Marketing neziskové organizace
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Walterová, Dana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné návrhy na vylepšení chodu organizace. K dosažení hlavního cíle budou použity vedlejší cíle, kterými jsou definování základních teoretických pojmů, které se týkají marketingu neziskové organizace. Hlavní důraz bude v teoretické části kladen na internetový marketing, především marketing na facebooku, jelikož vybraná nezisková organizace svou strategii založila především na těchto aspektech.
|
| |
| |