Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hala pro kovovýrobu s administrativní budovou
Kaňok, Vojtěch ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení objektu kovovýroby s přilehlým administrativním objektem. Stavby jsou na sobě staticky nezávislé. Objekty jsou situovány v městě Bučovice. Objekt kovovýroby se skládá z třílodní haly. Rozpon haly je 3x18m a modul je 6 m. Celkové půdorysné rozměry jsou 54,78x72,58 m. Výška haly je +11,62 m.V prostřední lodi se nachází jeřábová dráha s nosností 32,0 t. Objekt administrativy má tvar půdorysného tvaru L s rozměry 27,62x8,13 m (širší část 15,63 m) a je řešen variantně. Obě varianty mají stropy tvořené spřaženou ocelobetonovou deskou. Výšky administrativní části jsou +11,20 m (varianta A) a +18,20 m (varianta B). Pro variantu A byla provedena kromě statického výpočtu také výkresová dokumentace s návrhem a posouzení konstrukčních detailů a kotvení.
Mikrosimulační model křižovatky I/41 a I/42
Kaňok, Vojtěch ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním a porovnáním dopravního řešení za pomocí mikrosimulačního modelování dopravního proudu. Dopravní data byla zpracována v programu Aimsun a bylo vytvořeno několik variant návrhu, které byly mezi sebou porovnány, a následně doporučeno nejefektivnější řešení.
Hala pro kovovýrobu s administrativní budovou
Kaňok, Vojtěch ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení objektu kovovýroby s přilehlým administrativním objektem. Stavby jsou na sobě staticky nezávislé. Objekty jsou situovány v městě Bučovice. Objekt kovovýroby se skládá z třílodní haly. Rozpon haly je 3x18m a modul je 6 m. Celkové půdorysné rozměry jsou 54,78x72,58 m. Výška haly je +11,62 m.V prostřední lodi se nachází jeřábová dráha s nosností 32,0 t. Objekt administrativy má tvar půdorysného tvaru L s rozměry 27,62x8,13 m (širší část 15,63 m) a je řešen variantně. Obě varianty mají stropy tvořené spřaženou ocelobetonovou deskou. Výšky administrativní části jsou +11,20 m (varianta A) a +18,20 m (varianta B). Pro variantu A byla provedena kromě statického výpočtu také výkresová dokumentace s návrhem a posouzení konstrukčních detailů a kotvení.
Mikrosimulační model křižovatky I/41 a I/42
Kaňok, Vojtěch ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním a porovnáním dopravního řešení za pomocí mikrosimulačního modelování dopravního proudu. Dopravní data byla zpracována v programu Aimsun a bylo vytvořeno několik variant návrhu, které byly mezi sebou porovnány, a následně doporučeno nejefektivnější řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.