Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh robotické linky pro svařování ocelového rámu
Kysela, Martin ; Kubela, Tomáš (oponent) ; Pochylý, Aleš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh linky pre robotické oblúkové zváranie oceľového rámu. Sú uvedené tri koncepčné návrhy riešenia a z nich zvolený najvhodnejší variant. Následne sú vypracované viaceré konštrukčné návrhy, ako návrh prípravku, oplotenia, zásobníkov materiálu a sú zvolené jednotlivé komponenty a zariadenia potrebné pre správne fungovanie výrobnej bunky. Návrh je vypracovávaný s ohľadom na bezpečnosť obsluhy pracoviska. Výstupom je 3D model výrobnej linky, jeho implementácia a sprevádzkovanie výrobného procesu v simulačnom programe Process Simulate, overenie funkčnosti a logiky programu výrobnej bunky. Overíme zvárateľnosť zadaného dielu, zistíme výrobný takt, odstránime chyby, kolízie a v závere je vypracované technicko-ekonomické zhodnotenie.
Ochrana měkkých cílů v České republice
KYSELA, Martin
Tato bakalářská práce s názvem Ochrana měkkých cílů v České republice se zabývá aktuální problematikou ochrany měkkých cílů. Zvoleným cílem práce je analýza zabezpečení vybraných vánočních trhů v prosinci roku 2020. Je nutné upozornit na skutečnost, že veškeré dění v České republice bylo v tomto roce ovlivněno pandemickými opatřeními vzhledem k působení koronaviru SARS-CoV-2, proto měla přijatá vládní opatření dopad i na konání veškerých hromadných veřejných akcí, které byly závislé na aktuálním vývoji pandemie v době konání vánočních trhů. Cílem práce je analýza zabezpečení vybraných veřejných akcí - jedná se o vánoční trhy konané v Praze, Českých Budějovicích, Českém Krumlově, Písku a Týně nad Vltavou. Výběr měst byl zvolen takto z toho důvodu, aby mělo zastoupení město hlavní, krajské, okresní a město v okrese. Výsledkem bude vyhodnocení míry ohroženosti vánočních trhů a jejich vzájemné porovnání. Druhým cílem mé bakalářské práce bude vypracování informačního letáku, který by jednoduchým a přehledným způsobem informoval veřejnost o základních zásadách chování při útoku na měkký cíl. Výsledkem výzkumné otázky bude zjištění, zda je zabezpečení měkkých cílů na vybraných veřejných akcích na území České republiky dostatečné. K vypracování bakalářské práce bude použita metoda kvalitativního výzkumu a analýza dostupné literatury. Pro vybraný kvalitativní výzkum byl zvolený počet vánočních trhů odpovídající situaci v době konání vánočních trhů, byla naplněna teoretická saturace. Na základě výzkumu lze konstatovat, že je v této problematice velký prostor ke zlepšení stávajících opatření a nelze tuto oblast, vzhledem k současnému vývoji nejen ve světovém politickém dění, jakkoliv podceňovat. Výsledky bakalářské práce mohou být použity k získání uceleného pohledu na řešenou problematiku a možného praktického využití informací získaných výzkumem pro zlepšení situace při konání veřejných akcí.
Návrh robotické linky pro svařování ocelového rámu
Kysela, Martin ; Kubela, Tomáš (oponent) ; Pochylý, Aleš (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce je návrh linky pre robotické oblúkové zváranie oceľového rámu. Sú uvedené tri koncepčné návrhy riešenia a z nich zvolený najvhodnejší variant. Následne sú vypracované viaceré konštrukčné návrhy, ako návrh prípravku, oplotenia, zásobníkov materiálu a sú zvolené jednotlivé komponenty a zariadenia potrebné pre správne fungovanie výrobnej bunky. Návrh je vypracovávaný s ohľadom na bezpečnosť obsluhy pracoviska. Výstupom je 3D model výrobnej linky, jeho implementácia a sprevádzkovanie výrobného procesu v simulačnom programe Process Simulate, overenie funkčnosti a logiky programu výrobnej bunky. Overíme zvárateľnosť zadaného dielu, zistíme výrobný takt, odstránime chyby, kolízie a v závere je vypracované technicko-ekonomické zhodnotenie.
Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí
Kysela, Martin ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Heřmanský, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Harley-Davidson v České republice, nástroji, které společnost využívá ke komunikaci se spotřebiteli. Dále jejím postavením na českém trhu ve srovnání s konkurencí a představím jejího největšího konkurenta, BMW. Nedílnou součástí této práce je i celkové pojetí evropského trhu, případné rozdělení trhu a specifika. Závěr této práce budě věnován doporučení pro zlepšení pozice společnosti na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kysela, Martin
7 Kyselá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.