Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.